tirsdag 16. september 2008

Prøve på ein ny blogg.

Alle som syns dei har viktige ting å fortelja, har vel etterkvart sin eigen blogg! Eller kva?
Her er min!
Men det er ikkje fyrste gongen eg prøvar. Eg har prøvd ein gong før - men utan å følgja opp som eg ønska. (http://www.blogging.no/blog.php/skogvern/) Dette var under heitaste kampen for lokaldemokratiet i Trillemarka-vernet, der me frå kommunane tapte "krigen" mot ein liten og ressurssterk naturvern-mafia langt borte! Men nok om det.
Kvifor blogge?
Jau, for det fyrste: Eg har interesser og hobbyar som eg gjerne vil fortelja andre om.
Og for det andre: Når eg samlar stoff og presenterer dette på bloggen min, kan de som er interesserte i same emnet, koma med kommentarar og nye opplysingar.
Dermed håpar eg at dette kan bli ein slags "kunnskaps-sentral"!
Kva for tema ser eg for meg? Ja, stoff frå natur og kultur i bygda og dalen er veldig interessant.
Litt har eg skrivi om før - i ulike tidsskrift. Nokså ulike emner, som knivar og knivmakarar i dalen, om lokale plantenavn og ulik bruk av ville planter gjennom tidene, om kunstmålaren Jacob Gløersen som budde her i bygda i mange år.
Og kanskje om bridge, som eg har vori i Flesberg og spela i kveld, om folke-musikk og -dans, og om observasjonar i naturen; når dei fyrste trekkfuglane kjem mm.
Ja, dette var fyrste presentasjon - og nokre tankar. Me får sjå kva som kjem: Bloggen blir til undervegs!
Idèen kom når eg las ein blogg eg syns er svært interessant og flott redigert, "Knivprat fra Per Thoresen" http://kniver.blogspot.com/

Til alle som vil legge inn kommentarar til blogg-artiklane mine:
Eg vil svært gjerne ha kommentarar og opplysingar du kjenner til om tema eg skriv om!
Da må du ha e-post-konto i gmail.com, som hører til Google. Blogspot tilhører her. Når du loggar deg på bloggen oppe til høgre, får du oppretta mailadresse + passord. Du treng ikkje bruke den som aktiv e-post-adresse, men må ha den for å skriva kommentarar. Lykke til :-)

Mvh Narve

Ingen kommentarer: