onsdag 17. september 2008

Kva no?

I kveld har eg seti framom datamaskinen og fundert på kva eg skal skriva om fyrst i den nye bloggen. Eg har vori innom utkast til knivartiklar som eg ein gong tenkte å senda til "Knivbladet" - tidsskriftet til Norsk knivforening. Det får ligga litt - på sjekking av eit par opplysingar.

Det må bli noko om kniv! Per Thoresen sin knivpratblogg er både imponerande og inspirerande, med flotte bilder. Tenk om ein kunne få til berre litt av dette?

- Men tida går fort, og nye spørsmål dukkar opp. No har eg sendt e-post for å finna ut meir om kniv- og børsemakar Andres Jensen i Uvdal.

Numedalsnett hadde eit par artiklar om han for fleire år sia. Der var 2 av knivane hans avbilda. Den eine var utruleg lik knivar me har trudd Erik Deildok her frå Rollag har laga.

Dette bildet er frå ei utstilling Rollag knivlag hadde på Rollag bygdetun 24.juli 2006.
Erik Deildok smidde knivblada sjølv og stempla dei ED i opphøga bokstavar (negativ stempil). Han var og ein kjend spelemann, og far til Nils Deildok, som kanskje er den mest kjende knivmakaren frå Numedal.


Ingen kommentarer: